'Mijn Deltalinqs': nieuw communicatiemiddel en digitale omgeving

'Mijn Deltalinqs': nieuw communicatiemiddel en digitale omgeving

De relatie met de leden staat voor Deltalinqs met stip op nummer één. Een optimale communicatie met de leden, lidverenigingen en het bestuur is essentieel en wij willen daarin blijven ontwikkelen, investeren en innoveren.

Op 13 maart 2019 zijn wij gestart met 'Mijn Deltalinqs', een digitale omgeving waarin onder meer vergaderstukken en documenten worden gedeeld en waar actualiteiten en kernthema’s te vinden zijn.

In 'Mijn Deltalinqs' vindt u een overzicht van de actieve overleggroepen met de relevante documenten, informatie over een zestal kerndossiers, de agenda (workshops, masterclasses, kwartaallezingen, et cetera), alle aankomende bijeenkomsten waarvoor u bent uitgenodigd, nieuwsberichten en Deltalinqs-tweets. Het aanmelden voor een overleg en/of een bijeenkomst kan heel eenvoudig via 'Mijn Deltalinqs'. Door een rechtstreekse koppeling met ons relatiebeheersysteem worden uw gegevens herkend en aangevuld.

Alle leden van de actieve overleggroepen zijn per e-mail geïnformeerd over het gebruik van 'Mijn Deltalinqs', inclusief hun login.

Heeft u nog vragen, schroom dan niet om contact op te nemen.