Agenda

Interactieve Themabijeenkomst Opvang van Overheden

Als gevolg van een onaangekondigde controle, klacht of incident staan plots ambtenaren aan de poort. Wat komen ze doen? Wie willen ze spreken en wat willen ze zien? Wat nemen ze mee en wat mogen ze wel en wat mogen ze eigenlijk niet? Wie vangt ze op en hoe kun je dat het best organiseren? Een goede voorbereiding is noodzakelijk en kan veel problemen en misverstanden voorkomen. De strafrechtspecialisten van Sjöcrona Van Stigt Advocaten presenteren tijdens deze bijeenkomst een heldere combinatie van juridische diepgang en bruikbaarheid in de praktijk van alledag.

Het doel van deze themabijeenkomst is bedrijven meer in detail te informeren over de ‘do’s en don’ts’ tijdens een (strafrechtelijk) handhavingstraject. De bijeenkomst is exclusief bedoeld voor vertegenwoordigers van aangesloten bedrijven van Deltalinqs en is met name bestemd voor directie/senior management en staffunctionarissen van bedrijven belast/verantwoordelijk met/voor veiligheid en incidentenmanagement.

Deelname
Leden van Deltalinqs nemen gratis deel (1 à 2 personen per bedrijf). Aanmelden via onderstaande aanmeldbutton. Na aanmelding ontvangt de deelnemer uiterlijk een week voor de bijeenkomst een bevestiging met nadere informatie over de themabijeenkomst. Bij afwezigheid zonder afmelding wordt een rekening gestuurd van € 25,--.

Datum en tijdstip:
2019-09-10T08:30:00 2019-09-10T13:00:00
Locatie:
EIC Mainport Rotterdam
Adres:
Noordzeeweg 6
3181 ML ROZENBURG
Aanmeldperiode:
2019-08-05T10:00:00 2019-09-09T10:00:00