DPD PR-bijeenkomst: samen optrekken

Het is een traditie geworden: de PR-bijeenkomst met ontvangers van donaties, het bestuur van het DeltaPORT Donatiefonds (DPD) en de lokale DPD-commissies in het afgelopen jaar.

Het aanvragen, ontvangen en besteden van donaties voor sport, cultuur en welzijn in en om de Rotterdamse haven vormde de basis van een levendige discussie in Kantine Walhalla op Katendrecht. Het trio Jazz aan de Waterweg zorgde voor de muzikale omlijsting.

Marlies Langbroek, omgevingsmanager bij het Havenbedrijf Rotterdam en bestuurslid van het DPD, introduceerde de nieuwste film over de Rotterdamse haven. 'De film geeft een dynamisch overzicht van de activiteiten van het afgelopen jaar. Energietransitie, innovatie en digitalisering spelen een steeds grotere rol. Dit past bij de ambitie om de slimste haven ter wereld te zijn die in 2050 klimaatneutraal is.'

Vanuit de ruim zeventig deelnemende bedrijven gaf DPD-bestuurslid en communicatiemanager Carlo Eijkels van BP een korte toelichting over het belang van het fonds. "Samen optrekken en de balans vinden tussen wonen en werken", haalde Eijkels aan. "Met ruim 700 collega’s en veelal wonend in de directe omgeving van de raffinaderij is het belangrijk dat de kwaliteit van wonen wordt ondersteund door prachtige evenementen op het gebied van Sport, Cultuur, Welzijn en Recreatie. En het DPD speelt daarbij een belangrijke rol. Dat doen we graag!"

Alle bedrijven uit de Rotterdamse haven kunnen zich aansluiten bij het DeltaPORT Donatiefonds. Meer informatie: www.deltaportdonatiefonds.nl, voor een sfeerimpressie van de PR-bijeenkomst zie Facebook.