Agenda

Interactieve themabijeenkomst Opvang van Overheden

Als gevolg van een onaangekondigde controle, klacht of incident staan plots ambtenaren aan de poort. Wat komen ze doen? Wie willen ze spreken en wat willen ze zien? Wat nemen ze mee en wat mogen ze wel en wat mogen ze eigenlijk niet? Wie vangt ze op en hoe kun je dat het best organiseren? Een goede voorbereiding is noodzakelijk en kan veel problemen en misverstanden voorkomen. De strafrechtspecialisten van Sjöcrona Van Stigt Advocaten presenteren tijdens deze bijeenkomst een heldere combinatie van juridische diepgang en bruikbaarheid in de praktijk van alledag.

Het doel van deze themabijeenkomst is bedrijven meer in detail te informeren over de ‘do’s en don’ts’ tijdens een (strafrechtelijk) handhavingstraject. De bijeenkomst is exclusief bedoeld voor vertegenwoordigers van aangesloten bedrijven van Deltalinqs en is met name bestemd voor directie/senior management en staffunctionarissen van bedrijven belast/verantwoordelijk met/voor veiligheid en incidentenmanagement.
Indien u van mening bent dat u niet diegene bent voor wie deze uitnodiging is bestemd, verzoeken wij u vriendelijk deze door te sturen naar de juiste persoon binnen uw organisatie. 

Om een effectieve bijeenkomst te kunnen garanderen wordt het aantal deelnemers per bijeenkomst gemaximeerd op 30 personen.

Kosten
De bijeenkomst is kosteloos toegankelijk voor Deltalinqs-leden.

Datum en tijdstip:
2018-09-11T13:30:00 2018-09-11T17:00:00
Locatie:
EIC Mainport Rotterdam
Adres:
Noordzeeweg 6
3181 ML ROZENBURG
Aanmeldperiode:
2018-07-24T12:00:00 2018-09-07T12:00:00